saknar hushållsarbete ?

ni läste rätt, det gör jag faktiskt. saknar att rå om mitt hushåll. låter sjukt egentligen, för när man har sitt hushåll så klagar man mest på att det är så jobbigt och mycket att göra och man hinner inte osv.

men när jag kom hem idag så tvättade jag två maskiner tvätt, laddade diskmaskinen, lagade lasagnette och dukade. riktigt härligt. mamma blev nog glad, ja pappa också för den delen. inte var dag dem kommer hem till dukat bord och diskat och iordning och tvättmaskinen redan laddad, det enda dem behövde göra var att hänga upp tvätten och duka av bordet., dem har det bra minsann!

får se om jag orkar med samma slit imorgon. det får inte bli för mycket hushållsarbete heller för då tröttnar man, men som det är nu att jag gör det lite när jag känner för det och att andra uppskattar det, det är underbart. bättre kan det inte bli.

men jag längtar attans mkt tills vi kan börja renoveringen i min lägenhet. jag var faktiskt och hämtade nycklarna i fredes. sen skulle han ringa onsdag eller torsdag, så fort dem blev klara. då skulle byggcylindern tas bort och det skulle va fritt fram för oss att börja.
ska bli såå spännande att se hur det ser ut. köket är då klart och alla golven lagda! det pirrar i hela kroppen när jag skriver om det! :)

just nu saknar jag min sötnos jättemkt fast vi umgåtts hela helgen. det är så definitivt på ngt annorlunda sätt nu när vi inte är tillsammans. det känns annorlunda i kroppen.
men vi ses senare i veckan igen ju när vi ska titta på min lägenhet! längtar. ♥

lite smått kass bild (orakad och allt) men han är alltid fin för mig! ♥





Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0