återuppta bloggandet ?

jag funderar lite på att återuppta mitt bloggande.
 
jag slutade för att inspirationen försvann, det låste sig när jag gick in på bloggen för att skriva ett nytt inlägg, visste liksom inte vad jag skulle skriva. men nu känner jag att jag har så himla mycket att skriva av mig om att jag inte bara kan gå runt och fundera för mig själv. kanske kommer jag att skriva i gåtor när det är personliga saker som jag inte vill berätta om fullt ut, men ändå måste få ur mig på nåt sätt, hoppas på förståelse angående detta.
 
ni som läst min blogg tidigare kanske kan berätta för mig vad för typ av inlägg ni tidigare gillat att jag skrivit och vad ni vill se i bloggen framöver?


Marie

Du ska skriva om saker som DU känner att du behöver. Inte vad andra vill att du ska skriva om. Men eftersom att du frågar så... Jag vill höra att du mår bra. Försökt nå dig men inget svar. Kanske ska jag backa?....

2012-08-22 @ 12:24:29

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0