Härlig ego-dag

Befinner mig just nu uppe på väla, har växlat pengar till helgens resa.
Just nu sitter jag och smälter min lunch på Waynes Coffee, mums!


Snart ska jag krama min mina jossan som äntligen fått fast jobb. :)

Tvättstugan är min fram till 17 och maskinerna går för fullt! Sen blir det att laga middag som idag blir spaghetti och köttfärssås med en ny pastasås med smak av mascarpone och ruccola. ska bli spännande!

Ikväll taggas det för spinning!

It's a great day, not even the rain can stop me!!! :)



Malin

Kul att du bloggar igen :)

Svar: tack söta du! ;) tänkte försöka nära jag jobbar iaf. blir inte så mkt när jag är ledig. men desto mer att berätta sen när man är på jobbet då ju :)
sandra

2012-08-29 @ 18:53:47

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0