renovering i bloggen

har suttit nu flera timmar och fixat och trixat här i bloggen som ni kanske ser, ändrat färger och lite utseende och jag känner mig oerhört nöjd. det enda nu som måste ändras är min header, jag vet precis hur jag vill ha den och det är absolut inget komplicerat men jag vet inte hur man gör själv. :(
 
photoshop är inte riktigt min grej, har tidigare fått hjälp ifrån andra men hittar ingen nu som kan hjälpa mig. är det möjligtvis någon av mina läsare som är duktig på att göra headers eller på photoshop eller liknande så kommentera gärna för all hjälp är välkommen.
 
har googlat runt lite och hittar ingen som kan hjälpa mig och jag fattar inte riktigt hur jag ska göra själv. :( vilket jävla dilemma. men om jag lyckas hitta någon så kommer det garanterat bli skitsnyggt tillsammans med allt det andra som jag lyckades med själv, det är jag övertygad om! :)
 
det är nu bara ca 1 timme kvar av denna nattens jobb, sen ska jag köra hem och sova. tänkte hinna med att tipsa om en riktigt bra bok innan jag slutar. kommer i ett annat inlägg...
 
ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0