dags att knyta ihop

då var detta arbetspasset snart slut. om en timme närmare bestämt. nu stänger jag av sista avsnittet för inatt och börjar göra iordning här i min lilla stuga. tänkte diska lite, så småningom byta om, kanske äta en macka till frukost. och om det är tid över får jag läsa lite i min bok eller spela lite wordfeud innan min kära kollega kommer.

den här natten har varit bra, det kan jag konstatera!
och när jag kommer hem ska jag lägga mig och sova hur gott som helst, saknar faktiskt kuddarna och täcket nu, och gosan såklart. fast hon ska alltid ligga PÅ mig istället för bredvid, efter en stund gör det rätt ont, men det är ganska mysigt att hon vill skydda en från mörkret och allt som finns i det. ;)
det är i alla fall det jag intalar mig att hon vill när hon ligger ovanpå. hehe.

nej nu ska jag ut i kylan. ha en bra dag, vänner!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0