Housewives, help me!!!

jag har ett seriöst problem med diskhanddukar.

jag har massor hemma som jag köpt på olika ställen men jag är inte nöjd med dem, tycker dem har otroligt dålig uppsugningsförmåga och det känns som man bara drar runt det blöta på disken och den blir aldrig torr.

men sen har jag några handdukar som jag fått av mormor och mamma, och dem är hur bra som helst, lika bra som de andra är dåliga.

såå, jag behöver er hjälp, vänner.

är det något speciellt man ska göra med diskhanddukarna för att uppsugningsförmågan ska bli bättre?

var köper man annars riktigt bra diskhanddukar?

finns det något annat tips ni kan ge?




Anna

Diskhanddukar brukar bli bättre efter ett par tvättar, ju mer använd desto bättre diskhandduk! :)

2012-01-11 @ 09:32:19
Bloggadress: http://[email protected]

Mauuulin ;)

Låt disken torka i diskstället, vännen! det gör jag och det funkar hur bra som hällst!;D

2012-01-11 @ 11:23:40

Hanna

Har samma problem som du, men har kommit på att de blir bättre med tiden. Så ju slitnare de blir ju bättre suger de.



En annan sak man ska tänka på är att man aldrig ska använda sköljmedel på saker som ska vara "sugande".



Lycka till!

(Får du något annat tips så får du gärna dela med dig)

2012-01-11 @ 15:48:31
Bloggadress: http://www.grimmestam.com

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0