please, låt helgen snart vara över!

just nu vill jag bara den här helgen ska vara över, vill att det ska gå fort fort fort.

måndag och tisdag är jag ledig och jag har dem mest fantastiska saker planerade och jag längtar attans mycket, vet inte hur jag ska beskriva det.

måndagen inleds med att tvätta hela dagen, mindre roligt men i väntan på något roligare går nog den tiden fort. sen blir jag upphämtad av pappsen för hockeymatch mellan Rögle och Leksand. ni anar inte vad jag ser fram emot det, var så himla längesen jag såg en match IRL senast, behöver verkligen känslorna jag känner där.

tisdagen vill jag inte berätta om, det är en hemlighet än så länge. men berättar efteråt så överraskningen inte förstörs för inblandade! :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0