så rätt jag hade! :)

jag hade så himla rätt igår när jag berättade att min shoppingrunda gick åt helvete och att familia kanske var ett bättre alternativ eftersom alla verkar välja väla nuförtiden när det blivit så stort!

jag körde in om familia på vägen till jobb och hittade lite grann, speciellt mina mystofflor som jag i princip gett upp hoppet om. är såå lycklig just nu. jag vet precis vad jag ska ha på fötterna imorgon när jag pular runt där hemma mellan tvättmaskinerna.

här kommer dagens fynd:

2 par trosor Gina Tricot


mörka jeansleggings Gina Tricot


tjocka raggsockor H&M


och sist men inte minst...

mystofflorna H&M


det bästa av allt är att jag inte lagt en enda krona från egen kassa utan det är enbart presentkort och rabattcheckar som gett mig dessa underbaringar! :)
månadens shoppingbehov fyllt!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0