I have a good feeling!

som rubriken säger har jag en riktigt bra känsla gällande morgondagen, en hel del saker planerade som jag ser fram emot. det kan bara inte gå fel.
 
nu på morgonen när jag slutar jobbet är planen att köra och simma innan jag ska sova, men är dock lite tveksam till det då jag börjar få känningar i halsen. vet inte om det är en rejäl förkylning på gång, hade lite känning av det i helgen när vi badade och hade oss också. kanske ska hoppa över det och se hur det utvecklar sig, men det bestämmer jag mig om sen när jag kör hem.
 
sen när jag har sovit ska jag träffa fina rebecka och eventuellt käka lunch och bara mysa, var så längesen vi sågs nu så ska bli riktigt nice!
 
sen hade jag tänkt handla lite mat och panta flaskor och sen laga quesadillas tills paul kommer hem. har aldrig gjort det innan och har hittat ett recept som verkar riktigt jävla gott, och om det är det ska ni minsann få receptet senare. hihi. :)
 
sen kl åtta på kvällen så ska jag med både paul och theres på yoga på gymet. lyckades minsann övertala honom till de, eller rättare sagt så frågade jag rakt ut om han inte hade lust att hänga med och han svarade ja direkt och då fick jag smida medans järnet var varmt, så det blev att ringa och boka plats åt honom direkt. så nu kommer han minsann inte undan. ska bli riktigt skoj, har inte testat de innan så ska bli spännande. dessutom är det i vatten, ngt som kallas Aqua yoga. kan berätta sen hur det var men har rejält höga förväntningar faktiskt!
 
nu ska jag börja plocka ihop här och förbereda mig inför hemgång.
ha en fin dag allihop!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0