today is a good day!

idag är en riktigt bra dag som sagt.
 
i morse när jag kom hem från jobb var det verkligen misär där hemma, mannen hade inte alls gjort det han skulle, fullt av disk i köket och allmänt stökigt överallt.
men det redde sig, vi diskade och dammsugade och fixade tillsammans, sen kunde jag sova och det gjorde jag verkligen i en massa timmar, sen lagom tills jag vaknade vankades det middag som hjärtat lagat. känner mig ganska nöjd faktiskt!
 
sen bar det av till jobb via mataffären.
 
och nu ikväll har jag hittat och bokat boende till vår stockholmsvistelse i november, då vi ska se Swedish House Mafia. det kommer bli en grym helg.
 
nu ska jag ut och gå en runda, säkert lite kallt men ska passa på att njuta här så länge jag kan, en vecka kvar bara. :(
 


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0