landat ?

det känns faktiskt som att jag har landat riktigt i den nya lägenheten nu, har sovit där i två nätter nu och det är så himla skönt. har sovit riktigt bra. visst, det är rörigt och det står grejer typ överallt eftersom det tar ett tag att komma iordning och packa upp, men det har faktiskt inte stört såå direkt. brukar ju vara superstressad när jag vet att jag har tusen grejer att göra och därför inte kunna sova. men förhoppningsvis tycker både kropp och själ att jag äntligen har landat.
 
efter läkarbesöket igår blev jag skickad till sjukgymnast med ryggen. hoppas kunna få rätt på den igen så jag slipper ha ont. det börjar bli ganska jobbigt nu att ha ont hela tiden, mitt i flytten dessutom. kan ju inte bära riktigt som jag brukar kunna och det känns så himla dumt. man känner sig liksom handikappad. :(
men tackar gudarna för smärtstillande tabletter och salva!
 
idag är det jobb som gäller, har varit här i 2 timmar redan. snart dags för frukost tror jag. har en rätt bra dag framför mig, eftersom vi inte har TV hemma just nu så blir det att kolla igen alla tv-program jag missat sedan i söndags. har en sån himla tur att jag kan ta itu med det på jobbet. det får fritiden att bli så mycket mer effektiv! inte för att TV är viktigt, men ändå! :)
 
nej nu är det frukost! ha en bra dag alla underbara människor!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0