just dont get it

han hinner inte in genom dörren när han kommer hem från jobb förrän det är igång igen. jag orkar snart inte. hatet i hans blick när han tittar på mig när han blir förbannad. jag klarar snart inte det längre. allt jag säger, allt jag gör, det resulterar bara i att han blir sur och förbannad. jag börjar tvivla allt mer på att det är såhär jag vill leva, han är inte som jag vet att han kan vara. han är inte den som jag en gång blev tillsammans med. han har blivit så förändrad. hur kunde detta ske på så kort tid? varför fick jag ingen förvarning? hur kan han säga att han älskar mig mest av allt och vill leva tillsammans med mig när han beter sig som om jag vore den sista han vill vara med? varför får han mig hela tiden att känna att jag inte betyder någonting alls? varför kan han inte bara vara normal, trevlig och omtänksam? varför kan han inte behandla mig med respekt? varför...


Anonym

älsk? Prata med mig!

2008-07-02 @ 20:38:10
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0