jag är fan korkad

hur dum får jag bli?
jag har fortfarande inte kommit i säng, eller jo, där ljög jag. i säng har jag kommit men jag har fortfarande datorn i knäet och internet igång. inte bra. ska fan upp om tre timmar. men shit. jaja. jag som skulle lägga mig innan, men det blev ingenting med det. andra saker har hållt mig vaken, men vad tänker jag inte gå in på nu. haha.
saknar paul. vill sova bredvid honom. det är allt jag vill just nu. hur kan man sakna en person så mycket? det är helt sjukt. har tänkt på honom mer nu efter i lördags än jag har gjort innan på senaste tiden. allt har varit så bra i helgen att jag bara vill att det ska fortsätta så. men lite saknad är ju bra. det har faktiskt visats i praktiken.
jag känner mig bara så lycklig just nu. ingen ska kunna ta den lyckan ifrån mig. INGEN!!!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0