operation saknad: dag 8

gud vad jag känner mig lycklig idag. vi pratade med varandra igår. jag bara kände glädjen skölja över mig. vi kommer fixa det här. jag bara vet det. idag ska vi på en liten dejt. jag ser fram emot det som aldrig förr. har haft ett pirr i magen hela morgonen sen jag gick upp. det ska bli så härligt att se dig igen. det var ändå typ 8 dagar sen sist. förstår inte hur jag har klarat det. men jag har kommit fram till en sak. folk säger när dem är kära och det tar slut att dem inte kan leva utan den andra personen osv. men jag har kommit fram till något. det är väl självklart man KAN leva utan den man älskar. klart man kan. MEN, man VILL inte göra det. det är där skillnaden finns. en speciell känsla jag kände igår när vi pratade var när vi tillsammans skrattade åt tanten med rullator som du drömt om. det kändes så bra att skratta tillsammans. nu måste jag gå och göra mig fin för dig. du finns i mina tankar näst intill hela tiden...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0