UNDERBARA LÄSARE!!!

tack mina underbara läsare.

som jag skrivit i ett tidigare inlägg så är det så otroligt skönt att kommentarerna fungerar som dem ska igen. att få kommentarer från er läsare är ju det som betyder mest när det gäller bloggen.
allt handlar om att få andra människor att läsa det man skriver och bli intresserade, men det är definitivt inte allt. man får ju sån otrolig feedback och olika människor som känner som en själv skriver och talar om att det inte alls är något fel på en och att ens tankegångar är helt normala. bara att komma i kontakt med människor i samma sits gällande olika situationer är underbart.

jag tror personligen att det här med bloggandet kan vara start till nya bekantskaper och kanske rentav vänner. jag tror att möjligheterna med att träffa människor på nätet utan det här med ICQ, nätdejting och så, blir så mycket vanligare och roligare.
istället för att chansa och träffa en person helt utan att veta något om den så kan man göra det utifrån en blogg, där lämnar man ändå ut en hel del om sitt liv och sin person och sina åsikter.
självklart så finns det garanterat människor där ute som utger sig för att vara personer som dem inte är även i bloggare, men jag tror ärligt talat inte att det förekommer särskilt mycket, inte på långa vägar lika mycket som personerna som är ärliga och som verkligen bloggar om sig själva i alla fall.

vill tillägna detta inlägg till mina underbara läsare som verkligen får mig att älska det här med bloggandet!

kram på er allihopa!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0