thank God for internet

internet är riktigt bra på många olika sätt. tänker inte skriva ett sjukt långt tråkigt inlägg om varför det är bra osv. tänkte mest bara ta upp en sak.

det finns en viss person i det här långa landet som verkligen fångat mig.
kan man hitta en fin vän genom en dumburk? jag har nog gjort det.
när vi pratade innan kände jag att jag kunde släppa ut det som tynger mig.
det känns så himla bra att göra det när det inte finns några krav.
fast vi inte har träffat varandra så känner jag en tillit.
jag vet faktiskt inte varför.
kanske är det för att hon verkar vara precis lika galen som jag?!
känns enormt skönt att du finns, vännen!
en dag gumman, en dag ses vi.......

 



City

Jag vill vara den svarta lilla kissen <3 Vänskap :D



Detta är bara början på en riktig bra vänskap gumman. Vi 2 mot bloggvärlden :D



Kramis

2009-12-02 @ 02:29:00
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0