14 februari 2009 <3

idag är det alla hjärtans dag och jag är sjuk, paul också. vi hostar, har hont i halsen, feber, huvudvärk och mår allmänt kass båda två. ska äta resterna från gårdagens middag för vi orkar typ inget annat. hemskt. ville fan inte bli sjuk, har ju nytt jobb och allt. man vill liksom inte sjukanmäla sig såhär i början men vad ska man göra. hade inte klarat köra runt och vara ute i kylan hela natten i vilket fall som helst. tråkigt men sant.

var ute en snabbis och provade mina nya cykel innan och jag älskar den. supermysig. men ska se om det går att mecka upp styret litegrann till. men vi får se. annars spelar det ingen roll.

tänkte även berätta. receptet på fläskfilé med mangochutney som jag lagt upp innan här provade vi igår med ris till och med kycklingfilé istället och det blev minst lika bra. en billigare variant men absolut lika smakrik och god. ett tips!
imorgon blir det potatisgratäng, grillat kött, grönsallad och någon sås. ska bli gott. paul ska ta ut brännarna till grillen och vi ska grilla för första gången iår. mysigt!

blev lite sur innan, födelsedagspresenten jag hade köpt till min likllebror var sönder. så jag får köra och byta den imorgon. där var inte så många kvar så får hoppas att där finns fler imorgon. upptäckte det när jag skulle packa in den i papper för en stund sedan. ilsk blir man. menmen. sånt får man ta ibland. allt kan ju inte vara perfekt. har massvis med paket till min lillebror, han kommer bli helt överraskad. hihi. men gud, satt och tänkte för mig själv innan när jag packade in - man uppskattar sin lille bror massvis nu när man har flyttat och på ett helt annat sätt än innan. he's the greatest! och nu fyller han 18, fatta, jag kan träffa honom ute på krogen i helsingborg om jag sticker ut där någon helg. kommer kännas skitkonstigt. tänk så fort tiden går. min lillebror - 18 år. galet. här är han förresten....
världens bästa lillebror!

ikväll ska jag bara krypa ner i soffan med lite vindruvor och nötter och se melodifestivalen under en filt tillsammans med paul. ska minsann lyckas få honom att titta på det med mig. inte för att jag vet hur jag ska lyckas, men det är en helt annan femma. haha. nu är jag megahungrig och ska ut i köket och värma maten.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0