DET HÄR GÖR MIG ARG!

djuren plågas levande, för helvete!
fick en film skickad till mig från animal protection, från början i alla fall. och jag spydde som en kalv när jag såg det och tårarna bara rann. hur kan människor i världen vara så grymma? att folk vill ha djurens pälsar kommer vi aldrig någonsin komma ifrån, inte ens om vi förbjuder det. men man kan väl i alla fall låta djuren få ett bra liv och ett värdigt slut på det innan man skändar dem.
när jag såg detta klippet kändes det som en knivstöt i hjärtat, som om någon kastade en sten i huvudet på mig, som om någon sparkade mig i magen medan jag låg ner hjälplös. jag riktigt kände med djuren. vilken typ av människor har hjärta nog att göra något sånt här? finns det ingen kärlek och värme i världen? jag kan bara inte fatta det.
nu medan jag skriver det här inlägget trillar tårarna nerför mina kinder oavbrutet, dock inte lika flödigt som under tiden jag såg inlägget. jag är ARG!



finns det någon som läser detta som känner med mig så kommentera gärna med synpunkter, tips på internetsidor som arbetar aktivt mot liknande saker osv. vore enormt tacksam!
Pledge to go fur-free at PETA.org.


Fia

Tror inte jag vågar se den...

2009-02-13 @ 21:20:55
Bloggadress: http://sofsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0