kattungarna

som jag tradar på om dessa kattungar. men dem är så gudomligt söta att jag inte kan låta bli att slänga upp massvis med bilder på dem. här är lite bilder som jag tagit nu i eftermiddag, i morse när jag kom hem och som paul tog igår när han låg och mös med dem i sängen. :)
och i morse somnade den ena hos mig under min haka, borrade in sig och bara började spinna. lille simba såklart, han är mycket mer tillgiven och lugn än vad snusan är. hihi. men jag älskar dem båda megamkt. kommer bli tungt att lämna bort dem nu. och idag fyller dem 2 veckor!

visst ser det ut som om de ligger och kramas? oooh, dem är så gudasöta! :) oooh, vill man inte bara krama dem? jag vill inte göra mig av med dem :( såå sweetdem bara rullar sig och vill busa!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0