extra kärleksfull dag!

jag känner mig så kärleksfull och gosig idag. det känns i hela kroppen. vet inte varför riktigt. det bara känns som om jag är helt puss- och kramsjuk. hihi. är det normalt? jag har varit helt snäll mot paul hela dagen idag också. eller ja, sen han kom hem iaf. hihi. han fick mat lagad som stod på bordet när han kom hem, hällde upp mjölk i glaset till honom och diskade hans disk. tror han blev jätteglad. han bad mig till och med att stanna ett tag till när jag skulle köra hem. och så blev han jätteglad när han kom hem och jag var kvar. oooh, vad allt känns bra nu. det känns verkligen som om kurvan går uppåt just nu. och jag trivs super. och det säger han att han också gör.

på tal om kärlek och pussar och så. visst är agnes och måns det perfekta paret?
dem ser så otroligt fina ut tillsammans.
bilden är tagen från MQs reklamfilm som visades på TV julen 2007.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0