skilda världar

fastnade vid datorn en stund nu när jag satt och väntade på att paul också ska bli trött och gå och lägga sig. satt mest och surfade runt på allt möjligt och hittade massa text och så om den gamla såpan skilda världar. gud vad jag saknade det programmet. det var verkligen bra. det är ett av få program som jag har följt slaviskt i mitt liv. det och tre kronor. det är dem mest saknade TV-programmen just nu.

vill ni veta en hemlighet? jag är så nördig att jag till och med har skilda världar - böckerna. superbra är dem och jag har läst dem både en och två gånger. köpte dem på tradera för dem finns inte längre att köpa i bokhandeln. har man tur kan man visserligen hitta dem i någon liten bokhandel, men alla jag var inne i sa att dem inte fanns att få tag på längre och att man var tvungen att leta begagnat, och det var som sagt det jag gjorde.
jag streckläste dem och älskade varje sekund av dem. det enda jag efterlyser nu är att serien ska komma ut i DVD-boxar så man kan köpa dem och se den om och om igen. funderar faktiskt på att skriva ett brev till TV4 och fråga om det någonsin kommer att ske.

här är i alla fall en mysig bild på seriens huvudpersoner Daniel & Sandra
som spelas av Bengt Dahlqvist & Lina Pleijel.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0