kärleken

igår hände något i mitt liv som gjorde mycket ont. men det gav även något gott med sig.

frågor som jag ställt mig själv i mitt inre så himla länge, fick äntligen ett riktigt svar. ibland kan man tveka på saker och ting, och då kan andra saker hända som gör att man verkligen vet vad man vill och hur man känner. precis det hände mig.

för hela världen är du kanske

bara en obetydlig person.

men för vissa personer är du hela världen.


det stämmer så oerhört bra överens med hur jag känner just nu.

jag vet till 110% att jag är grymt kär och att jag vill göra allt för att satsa på det jag har. jag bara önskar av hela mitt hjärta att ingen vill förstöra detta för mig.
det finns tyvärr människor som vill förstöra och som inte verkar vilja att andra människor är lyckliga.

du kommer också att finna lyckan, du behöver inte förstöra för andra för att göra det!



marie

va??? va äre som hänt? hänger inte riktigt med nu.. Du vet vart jag finns fall det är något..



Kärlek.

2009-11-17 @ 22:34:32
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0