new moon = besvikelse

nu ikväll var jag och paul och såg new moon på bio i helsingborg och jag blev faktiskt sjukt besviken. ettan var typ tio gånger bättre.
det visades dock mycket hud på sjukgt snygga grabbar så för den sakens skull är den klart sevärd, för det är minsann inte många filmer idag som har mycket hud på killar och inte ett skit på tjejer. jätteovanligt, och mycket välkommet!

men jag tyckte inte filmen hade någon direkt spänning. den var grymt romantisk och riktigt mysig, men inte spännande alls. man kände liksom inte att man ville veta vad som skulle hända härnäst, vilket man brukar göra i en riktigt bra film.

sen slutet ska vi ju inte prata om. det var liksom inget slut som får en att känna att man bara måååste se nästa film, utan man bara "jaha, var det här allt?". riktigt dåligt.

men jag tycker ändå att ni ska se den själva och bedöma vad ni själva tycker om ni gillade ettan. för riktigt många som jag känner har tyckt att den var superbra. och när trean kommer så ska jag definitivt se den!



Johannah

Jag tycker inte att den var riktigt lika bra som ett:an, men klart sevärd i alla fall och jag kommer definitivt se sista filmen.

2009-11-27 @ 07:28:46
Bloggadress: http://www.glife.se/J_S

B

oh nej säg inte så. jag vill se den, men då ska man inte förvänta sig för mycket?



Tack :) jag ska gå den på en gård i staffanstorp, så de ska bli mysigt!

2009-11-27 @ 07:39:36
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Nina

Håller med dig till viss del. Vet inte om du läst böckerna? Men har man gjort det så är faktiskt filmerna enligt mig bättre än om man inte hade läst böckerna.



Det är ingen action i böckerna heller. Det är kärleksromaner rakt igenom. Det är ju hela grejen!

2009-11-27 @ 09:40:17

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0