för 3 år sedan...

idag på valborgsmässoafton är det exakt 3 år sedan som jag och paul träffades för allra första gången.

jag blir helt varm i kroppen när jag tänker tillbaka på det. vi har haft våra duster och våra bråk precis som alla andra men jag är så himla lycklig. paul betyder så otroligt mycket för mig och jag har aldrig känt såhär för någon innan.

jag älskar dig min målarkludd! ♥



maddie

Ooo grattis till årsdagen! :)



sv: tack så jätte mkt, va glad jag blir :D din blogg är oxå fin!

jag har precis fått jobb på en bemanningspool som undersköterska men jag trivs inte alls haha :/ sj da?

2010-04-30 @ 11:43:54
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Becca

Vad tiden går snabbt!



sv: Vi hoppas att vi ska plugga där, men det är bara tester vi ska göra och se hur bra vi passar till yrket. De 20 med högst poäng på testerna får gå utbildningen.

2010-04-30 @ 13:02:57
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0