R A D E R A D

en väldigt stor börda har tagits ifrån mina axlar och jag känner mig lättare än på länge.

Man bör sätta ett större värde på vänskap och på människor som ställer upp i vått och torrt än att hugga dem i ryggen och kräva tio gånger mer saker än man själv ger.

Alla relationer handlar om att ge och ta från båda parter, när den ena bara tar kommer relationen att gå i kras förr eller senare. När den då gör det så känns det som en enorm lättnad för den som bara ger.

Life goes on, and I'm very happy!


Emelie

Good for you :)

2010-08-21 @ 11:39:53

marie

Taaack sötnosen! :)



Äntligen lite uppdatering här :) Va på tiden, går ju in flera gånger om dagen men neeeejdååå... :( Skärpning!!



Saknar dig! Ska kolla upp det där med nyår igen se fall det kommit upp något :) Hade det inte vrit häftigt? Snackat något mer med paul om det? Får skriva längre sen mamma ringde nyss ska med å handla.. haha!! Vilka aktiviteter jag har på dagarna :P



Puss kram

2010-08-21 @ 12:31:34
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0