så jävla förbannad

sitter just nu på jobbet och är riktigt pissedoff.
jag förstår inte hur fan man kan vilja förstöra för en annan person på det här viset. och inte för en annan person heller, utan för flera andra människor. det är helt absurt.

när polisen kom upp i vår lägenhet och hade fått höra samma story från ca 10 pers sa den manlige av dem bara: "jag hade gjort likadant om det varit mig det handlade om". både polisen och alla som var kvar på festen tyckte det var oerhört löjligt att polisen behövde komma överhuvudtaget.
det som hände var något som gått att lösa utan deras inblandning.

med tanke på att det inte var någon enda person som skadade sig särskilt allvarligt eller hade jätteont (och detta vet jag då alla festade vidare på olika håll senare under natten) så var det ju bara en bagatell.

ett stort jävla missförstånd som blivit en höna av en fjäder bara.

är det inte lite dumt att skapa sig mer problem hos polisen än vad man redan har???


nej usch, nu ska jag inte tråka ut er med sånt här.

jag tänker inte gå närmare in på vad som hänt exakt av respekt för inblandad, men det jag kan säga är att det är löjligt och fullständigt obefogat och att det gör mig och många andra väldigt väldigt förbannade!



Sophie

okej, om dem inte är tingade så ska jag prata med pappa, jag vill ha en kise. Om det är okej menar jag? Hade varit skit kul, jag hade en när jag var liten som blev konstig i huvudet, han klöste mig i halsen så vi var tvungna att avliva :S

2010-02-01 @ 20:12:46
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Sophie

Vad roligt, gör det :)

2010-02-01 @ 20:42:37
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Anna

Oj det lät inge bra alls det där, hoppas att kvällen i övrigt var trevlig!



Helgen har varit bra även om jag varit förkyld och mest tagit det lugnt. Idag känns det bättre så imorgon blir det jobb, så jag hoppas att det känns lika bra då! :)



Jobbar du natt inatt?



Haha ja visst är jag en liten mönster "fruga"? haha till mitt försvar har man tråkigt så har man! :)

2010-02-01 @ 21:36:45
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0