kissie skrämmer mig

jag tycker otroligt synd om den där människan. jag förstår faktiskt inte...

jag har läst hennes blogg några gånger, följer den definitivt inte, tycker bara den är pinsam. men det är så långt ifrån hur en person ska bete sig som det bara går att vara.

nyss tittade jag på när hon var med i bella&tyra show, och jag blev faktiskt chockad. ärligt så trodde jag att jag skulle skratta eller bli förbannad eller nåt i den stilen, men chock är nog mer rätt ord att använda.

ni hittar programmet här.

när man ser hennes beteende i programmet så skäms man lite över att vara tjej. jag vet inte varför, men allt känns så himla förljuget och överspelat.
som bella påpekade, så är det även en gåta för mig hur en sån som kissie kan sova gott om nätterna. hon bryr ju inte sig alls om andra människor, hon kör bara sitt race och skiter i alla andra. visst, det kan vara bra att göra det ibland (jag gör det själv då och då) men det finns faktiskt gränser.

det är så himla mycket jag har att säga om hennes framträdande där, men jag får inte fram orden. det är bara så himla ofattbart allting. helt sjukt.

hennes egna ord var att kissie är en bitch men inte alexandra, men det var alexandra som ställde upp i programmet. men framträdandet och den personen som satt där i fåtöljen var en av dem bitchigaste jag varit med om. helt sjukt. att en sån som hon kan kalla de båda programledarna för bitchar, det är bara så himla korkat. hon måste vara totalt jävla blind som inte ser hur hon skämmer ut sig för hela svenska folket.

hon tror inte att hennes så kallade "roll" som kissie kommer att påverka henne i framtiden när hon ska söka jobb osv, men där har hon fel. det kan jag sätta min högra tumme på. det är klart som fan att allt påverkar en nuförtiden. speciellt i dessa tider. hon kommer nog själv att märka det när hon är slut som artist.

hon påstår att kissie och alexandra är två helt olika personligheter och att kissie bara är en roll hon spelar för att provocera i bloggen.
det är något jag personligen inte alls tror på.
jag är helt övertygad om att kissie bara är alexandra i egen hög person men att hon är för feg för att säga sina åsikter i verkliga livet så därför har hon bloggen så hon kan skriva ner det och sen påstå att det inte är hennes egna åsikter alltid utan att hon spelar en roll. det är bara skitsnack. det är i alla fall jag helt övertygad om.

om jag var kissies familj skulle jag skämmas fruktansvärt mycket och göra allt för att hon skulle ändra på sig. hon är ju bara föör pinsam.

men som jag skrev som rubrik så skrämmer hon mig.

med det menar jag att jag inte alls förstår hur hon kan bete sig som hon gör. hon tror till hundra procent att hon är tusen gånger snyggare än alla andra och att hon är så grymt älskad så hon kan leva på det för resten av sitt liv.och precis det som skrämmer mig är att hon faktiskt tror på det själv, att hon inte kan se hur verkligheten ser ut. verkligheten är en helt annan än den kissie tror sig leva i. hon blir nog varse om det. och när den dagen kommer, så kommer jag att tycka otroligt synd om henne för att ingen i hennes närhet har varit ärlig nog att tala om det för henne tidigare...

alexandra och kissie är ondskan själv i egen hög person!



Nathalie

Oh gud vilken pinsam människa / kollade nyss på videon. Man verkligen ser hur Tyra HATAR henne, hur hon verkligen dödar Kissie med blicken HAHAHA

2010-05-14 @ 15:34:21
Bloggadress: http://naatys.blogg.se/

maddie

jag har oxå sett programmet och hade typ hjärtklappning hela tin för jag kan inte förstå hur man kan va så bitchig! usch alltså!



sv: du kan klara det oxå! det e bara att hitta sin egna väg. jag gjorde misstaget att försöka ta bort allt onyttigt på en gång och det funkade ju inte alls då jag verkligen älskar godis och choklad. jag tror på små förändringar här och där! :)

2010-05-14 @ 15:47:46
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Sophie

Jag tyckte att kissie skämde ut sig totalt!!!!!

Svar: Tack, det kostade 760 för allt, tycker inte att det är så farligt faktiskt. :p

hihi.. det är kul med shopping!

2010-05-14 @ 21:47:13
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0